Reklaam Mõisteid | Vaata ka | Välislingid | Navigeerimismenüüspämm
Reklaam
turundusestarbijatmeediatoodetestideedest
(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Epeidau003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="et" dir="ltr"u003Eu003Cdiv class="center"u003Eu003Cdiv class="floatnone"u003Eu003Ca href="http://ev101.miljonpluss.ut.ee/" rel="nofollow"u003Eu003Cimg alt="EV101 - Iga-m2rk-loeb.png" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/EV101_-_Iga-m2rk-loeb.png" decoding="async" width="700" height="70" data-file-width="700" data-file-height="70" /u003Eu003C/au003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Enu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());
Reklaam
Jump to navigation
Jump to search
Reklaam on turunduses kasutatav kommunikatsioonivõte toodetele vahendatud tähelepanu pööramise kaudu tarbijate manipuleerimiseks. Reklaam on turunduse tähtsamaid vahendeid. Reklaami eesmärk on teavitada tarbijat meedia kaudu toodetest, teenustest või ideedest ning ühtlasi muuta inimeste suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi.
Reklaame liigitatakse
- auditooriumi järgi (lõpptarbijale või organisatsioonile)
- tellijate järgi (tootjad, edasimüüjad või mittetulundusühingud, samuti ühisreklaam)
- meediakanalite järgi (ajalehed, teatmikud, otsepostitus, välireklaam, sotsiaalmeedia reklaam, e-posti-reklaam[1], müügikoha reklaam, pakendireklaam, massimeedia, reklaamkingitused, sealhulgas internet)
- objektide järgi (kauba reklaam ja ettevõtte reklaam, ideereklaam, üksikisiku reklaam)
- mastaapide järgi (kohalik, üleriigiline või rahvusvaheline)
- teema või valdkonna järgi (alkoholireklaam, tubakareklaam, poliitiline reklaam)
Mitmele reklaami alaliigile (nt alkoholi- ja tubakareklaam, samuti poliitiline reklaam) on paljud riigid kehtestanud erilised piirangud. Näiteks ei lubata poliitilist välireklaami vahetult enne valimisi, alkoholireklaami noorteväljaannetes jne.
Mõisteid |
- Alateadvusreklaam
- Kaubamärk
- Korporatiivne identiteet
- Logo
- Postiloend
- Rämpspost
- Reklaamiagentuur
- Reklaamikampaania
- Valgusreklaam
- Varjatud reklaam
- WAP-reklaam
Vaata ka |
.mw-parser-output th.mbox-text,.mw-parser-output td.mbox-textborder:none;padding:0.25em 0.9em;width:100%.mw-parser-output td.mbox-imageborder:none;padding:2px 0 2px 0.9em;text-align:center.mw-parser-output td.mbox-imagerightborder:none;padding:2px 0.9em 2px 0;text-align:center.mw-parser-output table.mbox-smallclear:right;float:right;margin:4px 0 4px 1em;width:238px;font-size:88%;line-height:1.25em.mw-parser-output table.mbox-small-leftmargin:4px 1em 4px 0;width:238px;border-collapse:collapse;font-size:88%;line-height:1.25em
Tsitaadid Vikitsitaatides: Reklaam |
- Kalle Lasn
- Harry Egipt
Välislingid |
↑ spämm
Kategooria:
- Reklaam
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.052","walltime":"0.069","ppvisitednodes":"value":119,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":1629,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":78,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":8,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":725,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 43.266 1 Mall:Vikitsitaat","100.00% 43.266 1 -total"," 94.49% 40.882 1 Mall:Sõsarprojekt"," 86.45% 37.403 1 Mall:Äärekast"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.018","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":554216,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1232","timestamp":"20190306083919","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":124,"wgHostname":"mw1272"););